سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی و چاپ و هدایای تبلیغاتی

نظر

 

هدایای تبلیغاتی اصفهان

همانطور که می‌دانید هدایای تبلیغاتی چیز خوبی است. آن‌ها به ما این فرصت را می‌دهند تا پیام تبلیغاتی خود را در مورد چیزهای مفید به دست ما برسانند.

اثر بخشی محصولات بازاریابی تبلیغات

هدایای تبلیغاتی ارزان یکی از محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی در مشاغل بوده و خواهد بود. در این مقاله، ما برخی از آمارهای کلیدی این صنعت را برجسته می‌کنیم و بیان می‌کنیم که چرا محصولات تبلیغاتی برای هر تجارت مهم هستند.

محصولات تبلیغاتی سال‌ها است که به عنوان یک تاکتیک بازاریابی مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند. درست از مشاغل جدید گرفته تا شرکت‌های بزرگ، این بازارهای فروش مورد علاقه بازاریاب‌ها هستند. اهمیت محصولات تبلیغاتی برای ارتقاء مشاغل را می‌توان از برخی از آمارهای زیر ارزیابی کرد.

از افراد به خاطر می‌آورند کجا هدیه محصول تبلیغاتی دریافت کرده‌اند. این مطالعه 89% مطابق مطالعه نشان می‌دهد که 83% از مصرف‌کنندگان دوست دارند محصولات تبلیغات دریافت کنند کک دارای پیام تبلیغاتی باشد. کسانی که محصولات را دریافت می‌کنند، 85% آن‌ها تبلیغ می‌کنند. علاوه بر این، 41 درصد از مصرف‌کنندگان مورد بررسی گفتند که کالاهای هدیه را از یک سال تا چهار  سال نگه می‌دارند.

آمار مهم دیگر که توسط این تحقیق مشخص شد این است که 89% از مصرف‌کنندگان گفتند که می‌توانند نام تبلیغ کننده یا نام شرکت را به مدت 24 ماه پس از دریافت اقلام به یاد بیاورند. علاوه بر این، محصولات تبلیغاتی 500% مراجعات

بیشتری را از مشتریانی که از کالاهای هدیه راضی هستند جذب می‌کنند. این آمار مهم بر اهمیت محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی و شناخت برند تاکید دارد.

بررسی تاثیرات هدایای تبلیغاتی

مشاغل کوچک و بزرگ، تاثیر هدایای تبلیغاتی را برای دستیابی به افزایش تعداد افراد در یک بازار رقابتی تشخیص می‌دهند. وسایل هدیه گیرندگان را به خود جلب می‌کند و توجه خود را به تجارت یک شرکت جلب می‌کند. این محصولات دارای آرم و پیام مارک شرکت چاپ شده هستند. هدف از انجام این کار، انجام کالاهای تبلیغاتی، جلب علاقه مشتریان به تجارت است.

نقش هدایای تبلیغاتی در بهبود استراتژی بازاریابی بسیار زیاد است،‌ برای نتیجه بهتر، بازاریابان از محصولات تبلیغاتی مارک دار استفاده می‌کنند که گیرندگان می‌توانند از آن‌ها برای ماه‌های زیادی استفاده کنند. چنینی محصولات با کیفیتی باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان درگیر یک برند باشند. این بدان معنی است که توزیع یک‌بار مصرف اقلام هدیه به اندازه کافی خوب است تا ماه‌ها با مشتریان خود درگیر برند  شوید.

یک قانون اساسی که اکثر بازاریابان برای تبلیغات در مورد محصولات تبلیغاتی دنبال می‌کنند، این است که وسایل استفاده روزانه را به عنوان هدیه استفاده نکنید.

این هدایا بهتر است اقلامی مانند قلم، تقویم، پد موس، چتر، بطری‌های آب و… باشد. با این حال، بازاریاب‌های با تجربه یک استراتژی خلاق را انجام می‌دهند. آن‌ها مواردی انتخاب می‌کنند که نه تنها مفید بلکه بی نظیر و از کیفیت بالایی نیز برای تاثیر گذاری گسترده‌تر برخوردار باشد.

بازاریابی موثر و کم هزینه

بسیاری از بنگاه‌های کوچک فقط می‌توانند رویای یک تبلیغات گسترده در مقیاس وسیع داشته باشند و در سراسر رسانه‌های واگرا پخش شوند؛ اما آن‌ها هنوز هم می‌توانند با کمپین محصولات تبلیغاتی کم هزینه به اهداف بازاریابی  خود برسند. بسیاری از موارد تبلیغاتی با هزینه کم برای استارت‌ها وجود دارد.

 

بسیاری از تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی اصفهان قیمت‌ها را برای توزیع انبوه بسیار پایین نگه می‌دارند. قیمت هدیه تبلیغاتی کم است اما تاثیر آن‌ها بر مشتریان می‌تواند تا چندین برابر تبلیغات دیگر باشد.

بررسی تاثیرات هدایای تبلیغاتی

شناخت سریع برند

شناخت برند به این معنی است که مصرف‌کنندگان می‌توانند شرکت و محصولات یا خدمات آن را بلافاصله هنگامی که لوگوی شما را نشان می‌دهند شناسایی کنند. به عنوان مثال، مردم می‌توانند بلافاصله با دیدن آرم قوس زرد رنگ تجارت فست فود مک دونالد را تشخیص دهند.

هدیه شما از طریق هدیه تبلیغاتی به مشتریان در یادآوری و حتی شناخت شغل شما به آن‌ها کمک می‌کند. این یکی از دلایلی است که می‌توان از آن‌ها نام برد.

این هدیه برای مدت طولانی در خانه‌ها و دفاتر یا ماشین‌های آن‌ها باقی می‌ماند و آن‌ها را به یاد کار و شرکت شما می‌اندازد در حقیقت، مصرف‌کنندگان به طور متوسط 6.6 ماه به محصولات تبلیغاتی اختصاص می‌دهند.

دفعه بعد، وقتی آرم شما را می‌بینند، فورا هدیه و تجارت شما را به خاطر می‌آورند. مشتریان اگر یک کالای مارک دار را به آن‌ها هدیه دهید، تجارت شما را حتی بیشتر به یاد خواهند آورد. آن‌ها با شناخت محصولاتتان در هنگام خرید، کسب و کار شما را پاداش می‌دهند.

بررسی تاثیرات هدایای تبلیغاتی

قرار گرفتن تجارت شما در معرض دید بیشتر

تبلیغ در تلویزیون و بیلبورد بلافاصله در عرض چند ثانیه از چشمان شما می‌گذرد؛ اما وسایل هدیه برای بیشتر اوقات مورد استفاده قرار می‌گیرند و در جلوی چشم قرار دارند. به عنوان مثال، مصرف‌کنندگان هدیه شمار را از یک طراحی تی شرت مد روزی که شما به آن‌ها هدیه داده‌اید می‌پوشند یا آن‌ها اغلب از  لیوان قهوه یا چای که شما به آن‌ها داده‌اید استفاده می‌کنند. این نوع تبلیغ‌ها روشی عالی برای افزایش روزانه در معرض مشاغل شما هستند.

درصد زیادی از شرکت کنندگان می‌توانند نام تبلیغ کننده را روی محصول تبلیغاتی که ماه گذشته دریافت کرده‌اند بیاد آورند. به یادداشته باشید که هدایای تبلیغاتی همانند کارت‌های ویزیت، اطلاعات تماس را نیز باید ارائه دهند. هدیه تبلیغاتی باید تصاویر و صحبت‌های شعاری شما را نشان دهد؛ بنابراین این محصول با مارک ملموس به عنوان یک کارت ویزیت مفید عمل می‌کنند که مصرف‌کنندگان می‌توانند روزانه از آن استفاده کنند.

هدیه تبلیغاتی نیز به عنوان بخشی از کمپین رسانه‌های اجتماعی شما کار می‌کنند. شما می‌توانید از محصولات  تبلیغاتی خود را به عنوان بخشی از کمپین رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

وفاداری مشتری

مشتریان شما باید در صورت لزوم محصولات شرکت شما را خریداری کنند. بازاریابان منابع بیشتری را برای ساختن پایه‌ای محکم از مشتریان وفادار خرج می‌کنند. آن‌ها از محصولات تبلیغاتی برای رانندگی وفاداری مشتری در یک دوره کوتاه استفاده می‌کنند. با این حال، اطمینان حاصل کنید که کالاهای تبلیغاتی شما از استانداردهای با کیفیت و ترجیحاً دارای مارک تجاری است. مردم کیفیت برتر کالاهای هدیه را با کیفیت تجارت شما مرتبط می‌کنند.

تمام این گفته‌ها ما را به این نتیجه می‌رساند که هدایای تبلیغاتی تا اندازه‌ی زیادی می‌تواند بر روی کسب و کار شما تاثیر گذار باشد به همین دلیل هم است که در سراسر جهان، بسیاری از شرکت‌های معتبر از هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند.