سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی و چاپ و هدایای تبلیغاتی

چاپ کاغذ پوستی

کاغذ پوستی (Parchment Paper) یک نو‎ع کا‎غذ میباشد که پایه سلولزی دارد و در پخت مواد غذایی و بسته بندی کاربرد دارد و یکبار مصرف و نچسب می باشد. نحوه ساخت آن به این صورت است که خمیر کاغذ را از یک حمام اسید سولفوریک عبور میدهند که به آن یک حالت ژلاتینی میدهد.این فرایند یک ماده پیوندی سولفوره تولید می کند که دارای چگالی بالا پایداری و مقاومت در برابر حرارت و انرژی سطحی پایین می باشد.این عملیات به کاغذ مقاوت حرارتی میدهد و حالت نچسب در آن ایجاد میکند.این کاغذ کاربردهای زیادی دارد که در پایین همین صفحه به آن اشاره خواهد شد و همچنین در مقابل حرارت مقاومت خوبی دارد و از کاغذ مومی در این مورد بهتر است.

موارد استفاده کاغذ پوستی

موارد استفاده کاغذ پوستی شامل الگوی خیاطی، نقشه کشی، بسته بندی پوشاک و بسته بندی مواد غذایی و … میباشد.این کاغذ را میتوان داخل اجاق گذاشت زیرا دارای مقاومت حرارتی بالا می باشد. نباید این کاغذ را با کاغذ مومی اشتباه گرفت.ابعاد موجود 70*100 میباشد و امکان برش به ابعاد دلخواه شما وجود دارد.این کاغذ هم بصورت رول و هم بصورت برش خورده موجود است.

کاغذ پوستی خوب چه مزایایی دارد

کاغذ پوستی خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد :

رنگ آن سفید باشد.

نسبتاً نازک باشد به طوری که تصویر و خطوط، به خوبی از پشت آن (زیر آن) دیده می شود.

سطح کاغذ به اندازه کافی زبر باشد که مداد به خوبی روی آن اثر بگذارد و در موقع پاک کردن اثر خط مداد روی آن باقی نماند.

جهت مشاهده قیمت چاپ کاغذ پوستی کلیک نمایید.
کاغذهای مومی برای هر بسته‌بندی حکم نان شب رو دارند. هر محصول و هر بسته‌بندی به یک کاغذ مومی نیاز داره. ابتدا محصول رو بین کاغذ مومی بپیچید و بعد اون رو داخل جعبه آماده مثل جعبه کیبوردی قرار بدید. به کمک این روش با هزینه بسیار کم، کیفیت بسته‌بندیتون رو چندین برابر می‌کنید. این کاغذها جلوه بسته‌بندی رو بیشتر می‌کنن و به مشتری نشون می‌دن که شما برای بسته‌بندی محصول و ارسالش اهمیت زیادی قائلید.

شما می‌تونید بسته‌های نیم کیلویی یا یک کیلویی از این کاغذ مومی رو از سایت پیواژ تهیه کنید. توی هر کیلو بین 65 تا 75 ورق کاغذ مومی قرار داره. هر کدوم از این کاغذها ابعاد 50 در 70 سانتی‌متری دارن و شما با هرکدوم از این ورق‌ها می‌تونید چندین محصول رو بسته‌بندی کنید.

یکی از ویژگی‌های کاغذهای مومی اینه که در برابر رطوبت مقاومه. این یکی از دلایل محبوبیت این کاغذها برای بسته‌بندی محصولات مختلفه. با این کاغذهای مومی خیالتون راحته که محصولتون به هیچ عنوان، در مسیر رسیدن به دست مشتری، کثیف نمی‌شه و با کیفیت بالا به مقصد می‌رسه.

کسب‌وکارهایی که در حوزه فروش محصولات آرایشی، ظروف، وسایل تزئینی، شمع، عطر، شمع و … فعالیت می‌کنند، می‌تونن از این کاغذها برای جذاب‌تر کردن بسته‌بندیشون استفاده کنند. انواع مختلف لباس‌ها مثل شال و روسری، لباس زیر، تی‌شرت، شلوار، جوراب و … هم بهتره بین یک لایه کاغذ مومی پیچیده بشن و بعد داخل جعبه آماده قرار بگیرن.

راستی، اگر دنبال کاغذهای با طراحی خاص می‌گردید می‌تونید از کاغذهای گیپوری استفاده کنید.